The Beatles - Dont Let Me Down


Don’t let me down, don’t let me down. 別讓我失望, 別讓我傷心.

Don’t let me down, don’t let me down.
別讓我失望, 別讓我傷心
.

Nobody ever loved me like she does,
從來沒有人像她如此愛我
.

Oo, she does, yeh, she does.
, 像她一樣, 是的, 像她一樣
.

And if somebody loved me like she do me,
如果有人像她對我一樣地愛我
,

Oo, she do me, yes, she does.
, 像她對我, 是的, 像她一樣
.

Don’t let me down, don’t let me down.
別讓我失望, 別讓我傷心
.

Don’t let me down, don’t let me down.
別讓我失望, 別讓我傷心
.

I’m in love for the first time.
這是我第一次綴入愛河
.

Don’t you know it’s gonna last.
難道你不知道這也將會是最後一次
.

It’s a love that lasts forever,
這是恆久不變的愛
,

It’s a love that had no past.
這是個沒有過去的愛
.

Don’t let me down, don’t let me down.
別讓我失望, 別讓我傷心
.

Don’t let me down, don’t let me down.
別讓我失望, 別讓我傷心
.

And from the first time that she really done me,
並且自從她第一次如此地對待我
,

Oo, she done me, she done me good.
, 她如此對我, 她對我如此好
.

I guess nobody ever really done me,
我想不曾有人如此地對過我
,

Oo, she done me, she done me good.
, 她如此對我, 她對我如此好
.

Don’t let me down, don’t let me down.
別讓我失望, 別讓我傷心
.

Don’t let me down, don’t let me down.
別讓我失望, 別讓我傷心.


arrow
arrow
    全站熱搜

    Jason Lee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()