昨天饅頭睡覺時間到準時關了燈要饅頭睡覺


不到一會兒安安靜靜.這讓我很懷疑.


15分鐘後回頭去確定她睡著沒?


果然他在玩玩具.


 


我板著臉說:”巴比很生氣,因為這麼晚了你還不睡覺!!”


接著我躺在她身邊輕聲的問:"妳每天惹我生氣如果有一天,我被你氣死了你怎麼辦?"


 


饅頭竟然回答我:"我會拿一杯咖啡,還有你愛吃的東西到祖先牌位那~拜你"


 


各位觀眾


 


你們說我的教育,是不是出了大問題????????


 


好笑又好氣


 


後來想一想


 


我的饅頭充滿了想像力還有戲劇張力



 


還會記得拿咖啡拜我~


想一想也頗感欣慰(沒白疼她了)


 


          季精濃12/08/2008.我想我生了個Miss Bean(豆豆小姐)



後記:


其實饅頭最近對我頗不滿意.


夏天到了我想把它的頭髮剪短方便她自己洗,於是我們一起看了"不能說的秘密".


我一直誇[桂綸美}真的有氣質又美麗,拐騙饅頭去剪一樣的頭髮.


可是他剪好之後我卻叫他[豬哥亮],他不知道[豬哥亮]是誰


我還找Youtube並搜尋google的圖片給他看.


饅頭真的很在意.....在此特別呼籲見到饅頭


可以叫他[跪輪胎]


千萬不要叫他[豬哥亮].





 






Father And Daughter /Paul Simon




 歌詞


If you leap awake in the mirror of a bad dream


And for a fraction of a second you can't remember where you are


Just open your window and follow your memory upstream


To the meadow in the mountain where we counted every falling star


 


I believe the light that shines on you will shine on you forever


And though I can't guarantee there's nothing scary hiding under your bed


I'm gonna stand guard like a postcard of a Golden Retriever


And never leave till I leave you with a sweet dream in your head


 


I'm gonna watch you shine, gonna watch you grow


Gonna paint a sign. So you'll always know:


As long as one and one is two there could never be a father


Who loved his daughter more than I love you


 


Trust your intuition. It's just like going fishing


You cast your line and hope you get a bite


But you don't need to waste your time worrying about the market place


Try to help the human race struggling to survive it's harshest night


 


I'm gonna watch you shine, gonna watch you grow


Gonna paint a sign. So you'll always know:


As long as one and one is two there could never be a father


Who loved his daughter more than I love you (Repeat)


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jason Lee 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()